Slavíme mnoho úspěchů ze Zátoru !!!!

Tak a je to za námi. Jak už jsme psali, v sobotu 17.6.2017 jsme jeli na psí akci. Počasí bylo otřesné, velká zima a přeháňky. Ale i přesto jsme tam zůstali až do konce. Dojeli jsme tam ráno okolo 8:50 a probíhalo tam přihlašování, kontrola očkování a podobně. Okolo desíti to začalo. Nejprve šli do kruhu štěňátka, senioři, pak voříšci, u kterých se posuzovala originalita a chování v kruhu, pak psi bez PP a pak až jsme šli na řadu my. Bylo nás v kruhu celkem 7 a my jsme tam byli skoro nejmenší, takže jsem nečekala žádnou slávu. Nejdřív běhali velcí pesani a pak až my, ti s menšíma nožkama, ale určitě s velkým srdíčkem plný lásky. Musím uznat, že Majda se chovala v kruhu velmi dobře a běhala přímo ukázkově. Postupně tam ubývalo pejsků, až jsme tam zůstali poslední 4. Sama jsem to nestíhala vnímat, probudilo mě až naše jméno v rozhlase s cenou prvního místa. Byla jsme moc ráda. Odpoledne pak probíhali různé soutěže. Já se přihlásila do : nejoriginálnějšiho triku a nejrychlejšiho páru ( ale to jen tak pro radost, protože přece jen jsme malincí ). Seběhlo se to všechno strašně rychle a my už stáli v kruhu o nejoriginálnějši trik. Všichni už netrpělivě čekali a my tam nakráčeli s tím, že nemáme nacvičenou žádnou sestavu. Nakonec jsme tam předvedli pár cviků  a jedním z nich bylo i sundání ponožky, to všechny pobavilo XD. Vůbec jsme nečekali, že máme nějakou šanci na výhru protože tam bylo strašně moc dalších velice pěkných čisel,ale co se nestalo.....nás vyhlásili na první místo. Nevěřila jsem tomu a tak v té rychlosti jsem jen vzala Majdu, ale bez vodítka XD. Dále nás čekala soutěž v běhu, zůstali tam jen samí velcí pejsci a samí dospělí, jen já tam já tam s malým pesanem a já jako za mladé. Běželo se z jedné strany na druhou, nejdřív vyběhl pán a až byl v cíli tak se pouštěl pes. Jak jsem už stála v cíli, mamka pouštěla Majdu, já na ni volala a proti mě se jen řítila černá koule s nadpřirozenou rychlostí XD. Všichni jí tleskali, protože ani snad sama Majda nevěděla, že umí tak rychle běžet. Jak už jsem říkala, byli tam samí velcí pesani, takže stupně vítězů pro nás byla jen představa, ale co se nestalo ?? My skončili na druhém místě a časem předběhli o dost vysportvané pejsky. To byl pro nás snad největší úspěch. Celá akce byla velice skvělě organizovaná a ty ceny, co jsme dostali díky sponzorům byly až moc štědré. všichni tam byli moc moc hodní a jedno vím jistě, pokud nám do toho nic nevlezle, tak příští rok jedeme zase. 

Všem moc moc děkujeme 

Více tady:psi-sampion.webnode.cz/

© Michal Motyka 

TOPlist